Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-07-2013, 21:35 door roevka

Door Anoniem: Ik snap dat je het goed (uitstekend zelfs) bedoeld, maar beter leer je je klanten zelf onderhoud uit te voeren, vooral omdat jij nu aansprakelijk bent bij verlies van data, een slecht werkend systeem of andere problemen. Voor het gemak neem ik daarbij aan dat je niet van ieder systeem dat je binnenkrijgt éérst, en volgens afspraak, een image draait voor je je werkzaamheden uitvoert. Is dat wel het geval, dien je je weer aan andere wetgeving te houden natuurlijk. Niet zo lang geleden hebben Arnoud Engelfriet en de lezers van zijn artikel hier nog aandacht aan besteed trouwens, vooral in de reacties: https://www.security.nl/artikel/47081/Juridische_vraag%3A_mag_reparateur_in_pc_rondsnuffelen%3F.html Het zou jammer zijn als iemand die het beste met zijn klanten voor heeft later op het matje wordt geroepen, vandaar mijn reactie. Klanten worden uitdrukkelijk op de hoogte gebracht van de risico's. Er wordt gevraagd of deze zelf back-ups heeft gemaakt en of dit eventueel gedaan moet worden. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha