Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-08-2013, 10:09 door Mysterio

Door AcidBurn: Door Anoniem: mail sturen naar abuse@isp over het algemeen worden die dingen wel gelezen in ieder geval als ze een beetje abuse afdeling hebben of het serieus nemen. Ik schreef: Ik heb een e-mail gezonden naar mijn klant, zodat ze bij de provider zouden gaan klagen, en heb ook een e-mail verzonden naar de IP adressen die bij RIPE/ARIN stonden als contact. Beide geen response op ontvangen. Dit heb ik al gedaan dus.Jouw omschrijving laat niet echt duidelijk zien waar je nou eigenlijk naar gemaild hebt. De meeste providers hebben op hun site informatie staan over hoe en wat te melden. Het hoe is boeiend, want als het niet helemaal volgens de regeltjes gaat wordt het vaak genegeerd. De beste ingang is via die klant van jou die klant is bij de provider. De provider heeft er namelijk baat bij dat die klant ook klant blijft.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha