Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-08-2013, 12:54 door Anoniem

Als ik het goed begrijp selecteert de klant op zijn telefoon de winkel waar hij of zij iets af wil rekenen, krijgt de winkel de gelegenheid om de klant met zijn of haar profielfoto te vergelijken, en krijgt de klant vervolgens niet de gelegenheid om het af te schrijven bedrag goed te keuren voordat de transactie plaatsvindt. Het is volgens het filmpje geweldig voor iedereen omdat de winkelier nu de voornaam van de klant kent en veel beter contact kan houden, en voor de klant is het gemak het verkoopargument. Persoonlijk vind ik het gemak in de verste verte niet opwegen tegen de moeite die ik aan zie komen om alle spam die hieruit voortkomt weer stop te zetten. Ik vind het eng dat een klant het bedrag niet valideert vordat het wordt afgeschreven, dat suggereert dat PayPal het belangrijker vindt om gemakzucht te faciliteren dan om het proces robuust te maken. En stel dat de winkelier zich vergist en teveel afschrijft? Kan dan net zo direct als het eraf ging het verschil teruggestort worden op de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha