Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-08-2013, 13:20 door Whacko

Door schele: Kleine lettertjes in disclaimer zijn dan niet voldoende, maar verwachten dat een reparateur per definitie een backup van iedere pc gaat maken is denk ik niet haalbaar, al is het maar omdat de meeste pcs worden binnengebracht met virussen of errors dus dat een complete kopie van de harde schijf al die zooi meeneemt dan. Alternatief is bepaalde delen kopieren maar hoe kun je als reparateur weten wat je dan moet kopieren? . Een volledige backup maken kost een hoop tijd inderdaad, vooral met de steeds grotere opslagcapaciteit. Maar toch zou je tot op zekere hoogte jezelf kunnen indekken door het wel te doen. Kleine lettertjes moet je het ook niet ingooien, maar maak een apart A4'tje waar het op staat en dat de klant moet ondertekenen. Maar dan moet je toch bedenken bij wat voor reparaties kan data verloren gaan? dat is juist vaak bij het herstellen van software na een virus of malware. En bijna altijd wil de klant dan juist zijn data behouden. Ik denk dat je gewoon goed met de klant moet afspreken ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha