Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-08-2013, 20:19 door Anoniem

... Als je bij een reparatie data kwijtraakt dan heb je écht wat uit te leggen. ... En dat is het onbegrijpelijke aan de zaak. De data waren niet kwijt, men kon er alleen (zogezegd) niet meer bij! Wie beweerde en bepaalde dat nou eigenlijk? De winkel beweerde dat de hd defect was geraakt, had het ook de expertise om datatoegang/recovery te beoordelen? Onbegrijpelijk dat er niet gekozen is voor de optie die disk te laten uitzoeken of uitlezen (40/ 80gb waarschijnlijk). Wanneer de disk onderzocht was had er antwoord kunnen komen op 'jeukende vragen die achterblijven; - Was de schijf ècht zelf gecrashed, of per ongeluk gewist door een schone Leopard installatie ipv een upgrade? Hoe kapot was die disk eigenlijk? Toevallig ook in de magnetron geweest? - Was het terughalen van die data niet wat eenvoudiger/goedkoper geweest. In dat powerbookje zitten diskjes van max 40/80gb en niet alle data hadden gerecoverd hoeven worden (al was dat voor de klant ook fijn geweest) - Hoe ver gevorderd was die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha