Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-08-2013, 21:04 door Anoniem

Download en installatie van AdblockPLus gelukt! Eerst even Spotflux uitgeschakeld. Vervolgens kreeg ik eerst weer de eerder genoemde melding en keek toen bij wat er verder stond over het probleem en er werdt gezegd: kijk in IE bij internetopties>geavanceerde opties > beveiliging of SSL en TLS wel aangevinkt staan.SSL 2.0 en SSL 3.0 waren wel aangevinkt,maar TLS 1.0 niet,dat heb ik even gedaan en de browser even opnieuw gestart en toen weer naar de link: https://adblockplus.org/nl/internet-explorer, en toen ging de download en installatie prima.Hartelijk dank nog voor je goede raad en hulp.Ik weet eigenlijk niet waar dat TLS 1.0 voor dient en waarom het niet aangevinkt dus niet ingeschakeld stond.Ik kom zelf eigenlijk nooit aan de instellingen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha