Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-09-2013, 09:54 door WhizzMan

Door Anoniem: Bij ons staat LinkedIn expliciet gefirewalled voor toegang tot de IMAP server voor mobiele gebruikers. Dit nadat ik diverse pogingen had gezien vanaf LinkedIn om daar in te loggen, die duidelijk niet gebaseerd waren op expliciet door gebruikers gegeven informatie. (Bijvoorbeeld werd als usernaam het mailadres gegeven, wat bij ons niet hetzelfde is) Ik heb die schermen die de gebruikers krijgen nooit gezien maar ik heb mijn sterke twijfels. Linkedin geeft als "voorstel" voor gebruikersnaam je emailadres. Als gebruikers vervolgens hun wachtwoord ingeven en op "ik geef toestemming" klikken, probeert LinkedIn het dus met een verkeerde username. Ik heb de schermen gezien en je moet echt duidelijk toestemming geven. Je zou je gebruikers eens duidelijk moeten vertellen dat dit niet de bedoeling is en niet de schuld alleen bij Linkedin leggen. Als je gebruikers knullig genoeg zijn om dit toe te staan zullen ze wel vaker gegevens "lekken" en is de kans dat je dat niet filtert of merkt behoorlijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha