Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-09-2013, 19:28 door Spiff has left the building

Ik begrijp waarom het door een nieuwe eigenaar van een adres ontvangen van mail voor een vorige eigenaar een serieus probleem kan zijn voor de vorige eigenaar, en tevens irritant voor de nieuwe eigenaar. Maar de oorzaak van het fenomeen is heel simpel: laksheid van de vorige eigenaar van het adres. Bij veranderen van e-mail adres moet door iedereen die zijn/haar verstand gebruikt hetzelfde worden gedaan als bij verhuizen van fysiek woonadres: daar waar je zelf je adres kunt aanpassen via online accounts dat beslist doen, en daarnaast adreswijzigingen doorgeven aan al je andere contacten. Zonder het aanpassen of doorgeven van het nieuwe adres kan niemand er verbaasd over zijn dat post voor het oude adres nog steeds naar dat oude adres gestuurd wordt, ook privacygevoelige informatie waaronder accountinformatie en dergelijke, en ja, ook een jaar later nog.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha