Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-09-2013, 17:56 door Anoniem

Door Ignitem: Hieruit blijkt dat de bank geen preventief beleid heeft ten aanzien van privacy schendingen. Er wordt pas opgetreden als er een klacht wordt ingediend. Uiteindelijk lijdt de bank niets en worden ze op geen enkele wijze gemotiveerd om de procedures aan te passen. Ik ben benieuwd hoe je je dat voorstelt. Iemand zit in een functie die toegang tot klantgegevens vereist. Je kan niet voorspellen wanneer welke klantgegevens benaderd moeten worden, je hebt namelijk niet in de hand wanneer welke klant opbelt, aan de balie staat, of iets anders doet of ontvangt wat niet volledig automatisch afgehandeld kan worden. Moet een medewerker wiens werk het is dat soort situaties af te handelen vele malen per dag eenmalige toegang tot gegevens van een specifieke klant aanvragen bij een bevoegde instantie, die die aanvraag vervolgens zorgvuldig volgens tijdrovende procedures beoordeelt en afhandelt? En moet die klant daar maar op wachten? Dat werkt natuurlijk niet. Ik ben dus benieuwd wat voor maatregelen dit ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha