Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-09-2013, 21:37 door Spiff has left the building

@ Anoniem 15:07, Heb je zelf ooit al eens geprobeerd Microsoft klantenservice te benaderen? Telefonisch: meermaals doorverwezen naar Microsoft Community. Door Microsoft aan me toegewezen mail-adres specifiek om een bepaald probleem te melden: mijn melding werd genegeerd, in een ander geval hetzelfde. Beide keren bij opnieuw contact opnemen: doorverwezen naar Microsoft Community. Twitter: lees je wel wat er staat? Dat is om Microsoft Help te kunnen volgen, niet om wat te kunnen indienen. Facebook: voor het posten van een reactie zou ik nota bene eerst een Facebook-account moeten aanmaken, en denk je dat Microsoft dan vervolgens werkelijk antwoord geeft op dat waarmee ik deze thread opende? Hoe serieus ben je nou zeg? Was zoiets simpel even aan Microsoft te vragen, dan deed ik dat wel. Omdat dat niet zo is, doe ik een beroep op de Security.NL gebruikersgroep. Nog niet zo heel lang geleden was dat een actieve groep waarin veel personen met veel kennis en inzicht, waarvan er doorgaans diverse waren die een vraag ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha