Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-09-2013, 10:05 door Briolet

tijdens het inloggen op internetbankieren een melding dat er problemen met de website zijn. Als ze opnieuw probeert in te loggen 'hangt' het scherm. Het klopt dat dit tijdens de uitzending verteld werd, maar dit kan nooit kloppen. Ze moet de hele tijd ingelogd geweest zijn. Om geld over te maken moet je minimaal 2x je code invoeren en als ze tussendoor uitgelogd was, was die teller bij de volgende inlog weer bij 1 begonnen. In de uitzending beweert de dame dat ze steeds heel zorgvuldig geweest is, maar toch is ze niet direct uitgelogd toen ze iets geks merkte na de eerste inlog. Ik merk ook wel eens iets ongebruikelijks en log dan direct uit. En af en toe bel ik dan zelfs de bank om opheldering te vragen. Dus dat 'helemaal zorgvuldig' wat de dame beweert klopt al niet. Ik heb hier altijd gemengde gevoelens over en vind eigenlijk niet dat de bank dit moet vergoeden. Uiteindelijk berekent de bank deze kosten door aan hun klanten. b.v. via een lagere rentevergoeding voor zo'n rekening. En waarom zouden de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha