Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-09-2013, 10:56 door WhizzMan

Door Briolet: Je kunt niet de schuld eenzijdig bij de banken leggen. De bank kan niets doen als de klant zelf zo nonchalant met zijn betalingen omgaat. Ik doe ook internet betalingen bij amrobank en op je identifiër zie je altijd het bedrag en het rekeningnummer waar de overboeking heen gaat. Als je dan OK klikt zonder te kijken, ben je zelf schuld. De mensen gaan gewoon te makkelijk om met betalingen omdat ze er van uit gaan dat de bank de schade wel vergoed als ze het een keer fout doen. Het gaat niet om schuld, maar om het afvangen van het risico. We betalen met z'n allen de bank voor het gebruik van pinpassen, voor internetbankieren, voor het doen van overboekingen en voor het afvangen van risico's en het beveiligen van ons geld. We doen dit gedeeltelijk met direct doorberekende kosten zoals de kosten voor een pinpas en gedeeltelijk door rente te betalen als we rood staan en minder of geen rente te krijgen als we in de plus staan. Vroeger kreeg je een leuk rentepercentage als je in de plus stond en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha