Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-09-2013, 09:39 door Anoniem

Wij, de klanten moesten van de banken gaan internet bankieren, want dat zou sneller en veiliger zijn. De banken hebben vervolgens het niet sneller gemaakt, overschrijvingen naar andere banken doen er nog steeds DAGEN over, en het enige wat we gemerkt hebben is dat alle producten duurder zijn geworden, er geen rente meer gevangen wordt over de lopende rekeningen, er steeds meer balie personeel ontslagen is en de bonussen aan de top exorbitant hoog zijn geworden voor een beetje excel-sheet management. En dan nog behoorlijk waardeloze excel-sheet management ook nog. Waar blijft het 'nu nog veiliger' gedeelte van internet bankieren? Als het bekende virussen zijn, waarom vangt de software van de bank deze niet af? Zo moeilijk kan het niet zijn. Waarom is internetbankieren uberhaupt gevoelig voor virussen en trojans? Waarom krijg ik geen geld meer over mijn betaalrekening? In het buitenland krijg je dat nog steeds en zijn de kosten voor bankieren ook nog veel goedkoper ook nog. Internetbankieren is een probleem ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha