Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-10-2013, 11:55 door Anoniem

Door Briolet: Er staat zo langzamerhand al veel nuttige zaken in deze reacties. Dat komt natuurlijk omdat dit een onderwerp is dat iedereen persoonlijk raakt. Dat is geen garantie voor nuttige inzichten, gek genoeg. Ik denk dat 80% van de lezers zelf ook via internet bankiert en een kwart van de lezers zal ook zelf bij de ABN-Amro zitten. Op dat eerste spreekt de poll je tegen. Dat laatste is wellicht leuk om eens te bekijken, maar wellicht niet heel relevant, behalve dan om ervan weg te lopen (naar een andere bank die natuurlijk hetzelfde doet). Dan ga je jezelf afvragen of dit jezelf had kunnen overkomen. In mijn geval gebruik ik het zakelijk en ook 2 personeelsleden hebben toegang tot datzelfde zakelijke account, dus zal ik ook hen er nogmaals op wijzen waar je op moet letten. En dus ook de gehele browser te sluiten bij trage reacties of andere ongein. Dat gebeurde hier altijd al, maar herhaling van de instructie kan geen kwaad. Het is vergelijkbaar met je moeder die met haar vinger zwaait en roept ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha