Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-10-2013, 09:23 door Anoniem

Volledig mee eens, klant is weer de dupe en krijgt alleen een brief met de mededeling dat er volgens Ziggo geen gevaar is. het zou niet nodig zijn om de persoonlijke data en gegevens als wachtwoord te wijzigen. prima, maar dan ga ik ze wel degelijk verantwoordelijk stellen voor de mogelijke schade als er later sprake is van misbruik. wat wel opvalt: personeel krijgt de schuld terwijl de directie hiervoor verantwoordelijk moet zijn. geen juiste maatregelen wat betreft data classificatie, toegang tot data, awareness onder het personeel; hoe om te gaan met privacy data etc. interne controle op hardware en spec's; waarom moet het personeel met een laptop werken als er geen encryptie tooling aanwezig is.? nee, de hoge heren moeten maar eens gaan nadenken dat dit wel degelijk hun schuld is.. meer dan een miljoen klanten ? en geen correcte data afscherming ? waarom kan iemand zomaar 40000 records naar de eigen laptop overhevelen? heren, tijd voor awareness en kom achter je buro vandaan en ga eens op de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha