Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-10-2013, 10:24 door Anoniem

Door Anoniem: Beetje voorlichting aan de klanten door de internetsecurity-bedrijven over het gebeurde en hoe klanten hun eigen cache kunnen moeten flushen zou geen kwaad kunnen.Immers,niet iedereen heeft evenveel verstand van internet(security) en computers.De meeste mensen zullen niet weten dat ze hun cache moeten flushen,laat staan hoe men dat kan doen. Ja bovendien is dat helemaal niet voldoende want de meeste mensen zullen gebruik maken van een recursive resolver van hun provider, en die cached ook. Dus EERST moet DAAR de cache leeg gemaakt worden, en DAN pas moet je je eigen cache leeg maken, en dan is het pas opgelost. Toen dit in Nederland speelde (waardoor bijvoorbeeld conrad.nl naar malware verwees) duurde het bijna de volle 24 uur voor de resolver cache bij XS4ALL geflushed werd (toen het al bijna geen zin meer had). Men was daar niet op de hoogte van het probleem. Ik neem dus aan dat er vele andere providers zijn waar dit ook niet gedaan was, want XS4ALL is vaak toch wel wat actiever dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha