Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2012, 10:12 door Jantien

Onlangs moest ik voor de aanschaf van een smartphone met abonnement mijn vertrouwelijke gegevens, zoals paspoortnummer e.d., via de website versturen. Aangezien ik zag dat dit niet via HTTPS verliep heb ik de shop gebeld met mijn bedenkingen. Gelukkig hadden zij nog een tweede website waar ik wel via HTTPS kon inloggen. Kort daarna kreeg ik een mail met de kopie van al mijn ingevulde gegevens en de vraag deze zorgvuldig te controleren. Begrijpelijk dat ze de ingevulde gegevens nog eens extra willen controleren maar op deze manier kunnen mijn gegevens alsnog gestolen en misbruikt worden. Ik wil hun graag over de verkeerde werkwijze berichten en een alternatieve werkwijze voorstellen. Wat is de beste manier waarop zij mij op een veilige wijze de ingevulde gegevens kunnen laten controleren?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha