Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-10-2013, 19:14 door Anoniem

Door Anoniem: Hoe 't bij andere providers zit weet ik niet, maar bij XS4ALL kan je zelf je Reverse-DNS naam instellen. (weet niet meer waar deze standaard op staat ingesteld, maar dat was zeker niet m'n achternaam...) Kan het zijn dat deze persoon dit zelf heeft ingesteld? Ja klopt, naar ik weet kan je dat zelf (alsnog) wijzigen. Maar ik denk dat de meeste mensen dat niet weten danwel zich realiseren. Dat moet je dan toevallig zien door bijvoorbeeld een firewall connectie melding met vermelding van de Reverse DNS Naam erbij of je dat realiseren als je diep in de settings van je user account bij je provider gaat zitten kijken, wat doorsnee gebruikers echt niet doen of als wel het niet begrijpen (vermoed ik). Nee, de persoon in kwestie had dat niet zelf zo ingesteld, in een deel van de Reverse DNS Naam komt de achternaam van die persoon voor die overeen komt met een deel van de naam (de achternaam) van het user account bij die provider . Voor het aanmaken van een user account bij aanvraag en activering ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha