Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-06-2012, 09:48 door sjonniev

Hier gaan vast veel mensen intrappen voor wie Nederlands niet de eerste taal is: "ABN AMRO veiligheid centrum Account Status Notification We zijn contact met u op om u te informeren dat onze Account Beoordeling Team geïdentificeerd aantal ongewone informatie in uw account. in overeenkomstig ABN AMRO Gebruikersovereenkomst en ervoor te zorgen dat uw account niet is geweest toegankelijk via frauduleuze locaties is de toegang tot uw account is beperkt. Uw account toegang zal beperkt blijven tot deze kwestie heeft is opgelost kunt u Klik op Mijn account activiteit door te gaan: Mijn Account activiteit Met vriendelijke groet Account Beoordeling afdeling Wij danken u voor uw snelle aandacht aan materie. alstublieft begrijpen dat dit een veiligheidsmaatregel bedoeld om u te beschermen en uw account. Onze excuses voor het ongemak. ABN AMRO Internet Bankieren."

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha