Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-11-2013, 10:37 door Anoniem

@Euro10000: Als je al niet begrijpt dat een SSL-certificaat niets met het OS te maken heeft, moet je al helemaal niet beginnen over veiligheid, me dunkt. Daarnaast geef je geen bruikbaar advies, je lijkt eigenlijk alleen de TS af te zeiken. En nee, Linux is geen goed advies, het is voor de meeste mensen helemaal niet makkelijker. Tot slot vind ik het vreemd dat je het allemaal wel OK vind dat er vaak storingen zijn waarbij je de prietpraat van Ziggo maar gewoon voor lief lijkt te nemen. Een goede provider doet onderhoud aan offline servers, en zorgt er dus voor dat hun klanten ALTIJD online kunnen zijn. @GateKeeper: Ik zit bij XS4all, sinds de overname door KPN zijn ze er niet bepaald op vooruit gegaan, maar ze steken nog altijd wel met kop en schouders boven de rest uit. Ik heb nog nooit een grote storing gehad in ieder geval, kleine eigenlijk ook niet. Daarnaast hebben ze een klantenservice waar een aantal medewerkers werken die wél weten waar het over gaat, waarbij ik moet zeggen dat bellen niet echt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha