Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-11-2013, 11:09 door Anoniem

Ik maak zelf gebruik van Ziggo (in Noord Nederland) en ben eigenlijk wel erg tevreden. Ik heb de afgelopen 8 jaar slechts één keer downtime ervaren en dat was door een stroomstoring waar heel Noord Nederland last van had. Mailtje over werkzaamheden ontvang ik ook, maar merk er eigenlijk nooit wat van. Niet in negatieve zin in ieder geval. Ook de snelheid heb ik niet over te klagen. Die gaat steeds maar verder omhoog, zonder grillig te worden. Ik kreeg ook de brief van wifispots. Ik heb daar ook mijn vraagtekens bij. Gelukkig heb ik nog steeds mijn oude @Home modem in de meterkast draaien en is er nog nooit een WiFi modem van Ziggo bij mij in huis geweest. Ik regel mijn eigen WiFi zolag ik niet weet wat Ziggo zelf heeft geregeld om misbruik van haar WiFispots (lees: de verbinding op mijn naam) te voorkomen. Storinkjes is een wat abstract begrip. Laat internet het dan afweten of lijkt je hele pc dan te bevriezen? Dat is namelijk nogal een verschil. Daarbij komen er in je post allerlei zaken aan de orde die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha