Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-11-2013, 11:52 door Mysterio

Ik zie wel hoe dat die wifispots er voor zouden kunnen zorgen dat waarschuwingen bij de verkeerde persoon terechtkomen aangezien de router niet meer persoonlijk is. Xs4all zit er waarschijnlijk wat meer op terwijl Ziggo niet direct de gebruiker wil lastigvallen met wazigheden. Ik vind inderdaad dat er sprake is van gedeelde verantwoordelijkheid. Jij als afnemer van een product bent verantwoordelijk voor de data die over jouw lijntje gaat. Aan de andere kant heeft Ziggo de verantwoordelijkheid om goed te zorgen voor de klanten en ze als het ware onder de hoede te nemen. Ziet Ziggo dat het mis gaat bij een klant, dan zouden ze dat netjes moeten signaleren en hulp aanbieden. De certificaten zijn elk jaar weer feest. Vaak is het pure laksheid dat ze niet op tijd worden vernieuwd. Hebben we zelf ook last van zeg ik in alle eerlijkheid. Voor de meeste sites staat het netjes in de agenda, maar er worden er altijd wel een paar vergeten. Maar je hebt gelijk: het is behoorlijk amateuristisch.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha