Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-11-2013, 11:48 door Anoniem

De jongen is een verdachte. Door hem alvast preventief weg te jorissen, verklaart de school hem schuldig, en schaad daarmee zijn belangen. Daarnaast is het verhalen van schade misplaatst, omdat een beetje opleiding zijn infrastructuur op orde heeft, en door een Ddos slechts een dag downtime oploopt. Dit hoort binnen de SLA van de ICT dienstverlening te liggen, waardoor er per definitie geen aantoonbare schade is. En omdat het internet altijd een analogie nodig heeft om het aan oma, en de opleidings-directeur uit te leggen: Mijn dochter pikt een rolletje drop uit de supermarkt. Ik breng dit terug met haar, en vervolgens installeert de supermarkt het beveiligings-systeem HarryP-2000, en legt een slotgracht aan met zeldzame krokodillen, en stuurt het gehele management op een 5 daagst hei-sessie om security-aware te worden. kosten: 200.000,- plus imagoschade en advocaat-kosten, en een koffiejuffrouw. ...of ik even af wil tikken? In dit geval heeft de student een evident falend ICT beleid aangetoond, en heeft ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha