Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-11-2013, 22:41 door herauthon

{a:opmaak: html} ref: https://www.security.nl/posting/31405/ -------- Original Message -------- Subject: Dringend antwoord nodig Date: Thu, 21 Nov 2013 13:55:52 +0200 (EET) From: Rabobank <ualinca@etimaden.gov.tr> Reply-To: Rabobank@zimbrambx.etimaden.gov.tr Geachte rabobank klant, De Rabobank spendeert veel aandacht en zorg aan het beveiligen van al onze bankrekeningen tegen fraude. Vanwege de landelijke storing zijn wij gedwongen om de gegevens van al onze klanten opnieuw te verifiëren en te beveiligen met een nieuwe beveiligingssysteem. Klik op het onderstaande link om uw gegevens te verifiëren . klik hier Nadat uw gegevens geverifieerd zijn, zal er door een van onze medewerkers nog contact met u worden opgenomen om uw bankrekening geheel te beveiligen tegen fraude. Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking. Hoogachtend, Rabobank Online Beveiliging {b:opmaak: header, source} From - Thu Nov 21 21:39:40 2013 X-Account-Key: account1 X-UIDL: 24989-1237437053 X-Mozilla-Status: ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha