Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-11-2013, 11:56 door Anoniem

Tot nu toe was de situatie onduidelijk, het was niet bekend aan welke eisen je precies moest voldoen en dit wisselde per bank. Toen zijn er idioten gaan roepen "wij willen duidelijkheid", en tja als je dan alleen belanghebbenden en niet- betrokkenen om de tafel zet dan kun je natuurlijk wachten op wat er nu is: wel duidelijkheid, maar die duidelijkheid is dat je als consument totaal de sjaak bent en de bank alle handvaten heeft om te kunnen weigeren iets te vergoeden. Immers, er is helemaal niemand, totaal helemaal niemand, die niet op een van de regeltjes wel eens de fout in gaat. Daarbij bepaalt de bank voor de volle 100% wat zij een veilige website vinden (en veilige facititeiten). Je kunt als klant helemaal niks weigeren anders dan je hele rekening opzeggen. Ieder nieuw grapje wat de bank bedenkt en wat je niet ziet zitten dat moet je accepteren of anders kun je afnokken. Maar een alternatief is er niet want iedere bank heeft wel iets wat je niet wilt of komt daar anders wel mee. Laatst bijvoorbeeld ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha