Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-11-2013, 12:31 door Spiff has left the building

Door Anoniem, 11:30 uur: Vast staat dat wij niet om internetbankieren hebben gevraagd en dat dit wel door onze strot geduwd is. Er is nu al vrijwel geen enkel andere methode om betalingen te doen of je rekening te raadplegen, als consument. Iets dat vaker beweerd wordt, maar dat niet klopt. Bestaande rekeninghouders is de overstap naar internetbankieren aangeboden, maar je was en bent vrij dat te weigeren en 'ouderwets' papieren betaalopdrachten te blijven gebruiken en papieren rekeningafschriften te blijven ontvangen. Internetbankieren is dus niet 'door de strot geduwd', want dat impliceert dwang, en daar was en is geen sprake van. Voor nieuwe rekeninghouders geldt weliswaar dat internetbankieren automatisch wordt aangeboden, maar je hebt bij de meeste banken de keus om dat niet te gebruiken en te kiezen voor het gebruik van papieren betaalopdrachten en het ontvangen van papieren rekeningafschriften. En voor betalingen bij online winkels kun je in Nederland vaak zelfs nog terecht met het acceptgiro-systeem ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha