Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-11-2013, 12:59 door [Account Verwijderd]

Door Spiff: Door Anoniem, 11:30 uur: Vast staat dat wij niet om internetbankieren hebben gevraagd en dat dit wel door onze strot geduwd is. Er is nu al vrijwel geen enkel andere methode om betalingen te doen of je rekening te raadplegen, als consument. Iets dat vaker beweerd wordt, maar dat niet klopt. Bestaande rekeninghouders is de overstap naar internetbankieren aangeboden, maar je was en bent vrij dat te weigeren en 'ouderwets' papieren betaalopdrachten te blijven gebruiken en papieren rekeningafschriften te blijven ontvangen. . Sorry Spiff, je staat een stukje geschiedenis over!!! Eerst was er papier, dat klopt. Toen was er Girotel, je logde bij de bank in via de telefoonlijn. Er stonden best aardig wat modems bij de ING. Dat was redelijk veilig, de data stond op diskette en ik kon in het begin ook alleen nog maar van disk booten. ;-) Toen kwam het grote boze internet, haaaa dacht de bank dat is goedkoop, we schaffen NU Girotel af. Het grote boze internet was toen nog niet groot en boos als nu dus ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha