Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-11-2013, 14:26 door Anoniem

Ik had de tijd om onderstaande te doen Vanochtend gebeld door: 0015124770300 landnummer uit Tjaad(?), Centraal Afrika. Jaja.. in een gebrekkig engels met een enorm accent: "I am from Microsoft and we have detected some virus, mall and phishing software in your computer during you online" Heb de mevrouw nog eens laten uitleggen wat ze bedoelde. Kwam een glad praatje uit. beetje op ingegaan dat het interessant is en ik er wel van schrik dat mijn dure firewall en virusscanner dit niet kunnen blokken. Antwoord: "Systems always need to be updated after by the supplier of the software but needs time and is not efficient. I can help you today to solve the trouble" en ik moest dan de PC aanzetten. heb ik gedaan, de URL een paar keer laten zeggen, spellen en weer herhalen maar niet ingetypt natuurlijk(PC niet eens aangezet). Uiteindelijk haar 34 minuten aan de lijn gehad. Ik kan iedereen aanraden als je de tijd er voor hebt op dat moment om hetzelfde te doen. de dames/heren die dit doen zo lang mogelijk het idee ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha