Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-11-2013, 18:21 door ab2604

Door Anoniem, 16:28 uur: Hoef voor geen enkele toepassing van bitdefender in te loggen om te gebruiken. Ik denk dat anoniem (16:28) inderdaad (zoals Spiff ook al min of meer vermoed) standaard is ingelogd bij BD en dat hij/zij daarom denkt niet in te hoeven loggen. Ik heb vanmiddag het complete BD Internet Security nogmaals geinstaleerd op 2 verschillende computers. In beide gevallen moet er voor een heleboel functies worden ingelogd (zie lijstje van Spiff in vorige reactie) en dat geldt op beide computers ook voor Safepay...!! Ik zelf vind het ten eerste vreemd dat er moet worden ingelogd bij BD om bepaalde functies uberhaupt te kunnen gebruiken. Voor zover ik weet het enige antivirus bedrijf dat zo werkt (??). Daarnaast is het erg onhandig om steeds heen en weer te schakelen tussen BD dekstop op mijn pc en BD account online. Voor mij reden om BD niet te gebruiken, naast het feit dat ik niet wil bankieren via een browser waarop ik ben ingelogd en waar je ook op kunt inloggen via Facebook en Google. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha