Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-12-2013, 14:51 door Spiff has left the building

Door Anoniem, gisteren, 30-11-2012, 23:11 uur: Nogmaals heb zeer goed gekeken en hoef nergens voor in te loggen, ben zelfs bij de inlogfunctie geweest om te kijken en daar staan alle invulvelden leeg en nergens staat dat ik ingelogd ben, wat wel het geval is als ik inlog met mijn account Hartelijk bedankt voor die verdere details. Het lijkt er sterk op dat Bitdefender Safepay (als onderdeel van Bitdefender AV of IS) zich bij jou en ab2604 verschillend gedraagt. Ik zie daar echter nog geen verklaring voor. Het zou belangrijk zijn om te weten hoe de ervaring van nog meer Bitdefender-gebruikers is. Moet je ingelogd zijn in MyBitdefender (of constant gekoppeld met MyBitdefender) om Safepay te kunnen gebruiken? (N.B. Safepay als onderdeel van Bitdefender AV of IS, niet de losse Safepay-module, want daarvoor moet altijd worden ingelogd in MyBitdefender.) Jammer genoeg zijn er tot nu toe verder nog geen reacties van meer gebruikers, die daarover aanvullende informatie en/of meer duidelijkheid kunnen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha