Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-12-2013, 09:26 door Mysterio

Ik gebruik Bitdefender TS al een aantal jaren op een paar systemen. Mijn ervaringen zijn wisselend, laatst mocht ik gratis upgraden naar de meest recente versie die over nieuwe functies zoals de Wallet, beschikt. Het lollige is dat Bitdefender tijdens de installatie marketingtermen als 'geen pop-ups meer dankzij de autofunctie!' maar zodra je zo dom bent om de Wallet te configureren krijg je meer pop-ups te zien dan alle andere scanners bij elkaar kunnen genereren. Na de installatie vraagt Bitdefender of je in wilt loggen met je account, een nieuwe account wilt maken of door wilt gaan met de proefversie. Kies je voor optie 3 dan merk ik dat een aantal zaken niet lekker werken omdat de configuratie en het beheer voor een groot gedeelte via de MyBitdefender site verloopt. Heb je daar geen account, dan wordt daar regelmatig om gevraagd. Aangezien ik na de installatie mijn accountgegevens heb opgegeven verwacht ik dat Bitdefender mijn gegevens ergens vasthoudt en met 'thuis' kan communiceren. Ik kan in ieder ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha