Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-12-2013, 13:52 door Spiff has left the building

Door Mysterio, 09:26 uur: Ik gebruik Bitdefender TS al een aantal jaren op een paar systemen. [...] Na de installatie vraagt Bitdefender of je in wilt loggen met je account, een nieuwe account wilt maken of door wilt gaan met de proefversie. Kies je voor optie 3 Bedoel je "Ik heb geen sleutel, ik wil het product gratis proberen", of bedoel je geen MyBitdefender-account maken of daarop inloggen, ofwel de optie "Later vragen"? ("Denk eraan dat u moet inloggen op een account om de online functies van het product te gebruiken.") Door Mysterio, 09:26 uur: dan merk ik dat een aantal zaken niet lekker werken omdat de configuratie en het beheer voor een groot gedeelte via de MyBitdefender site verloopt. Heb je daar geen account, dan wordt daar regelmatig om gevraagd. Dat betreft volgens de handleiding voor Bitdefender Total Security het volgende: - U kunt uw licentiesleutel ophalen als u deze ooit zou vergeten. - Configureer de instellingen voor Ouderlijk toezicht voor de Windows-accounts van uw kinderen en bewaak ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha