Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-12-2013, 15:53 door Anoniem

Bij het lezen van het persbericht een paar weken geleden was mijn eerste reactie dan ook: Waar komt dit 'ineens' vandaan? Hoe kan een bank de PC van een bezoekende klant controleren en welke bevoegdheden heeft zo'n bank dan eigenlijk op 'iedere' PC die verbinding wil maken met het bancaire systeem? Wat is up-to-date en welke garantie heb ik dat iets up-to-date is? Zonder exacte kaders aan te geven, is niets meetbaar, ligt niets vast en is er dus ook geen zaak lijkt me. Ik zie het zo: Banken bieden hun klanten een dienst aan om het voor ons makkelijker en voor de bank goedkoper te maken. Alle bankzaken via Internet heeft gevolgen, maar dat is een dienst die de bank aanbiedt en ik afneem. Strikt genomen is het dus de bank die de zaken veilig aan moet kunnen bieden, maar dat kost natuurlijk weer extra geld en dat hadden ze nu juist bespaard door al die balies en kantoren dicht te gooien. Mijn antwoord is dan ook: De bank moet met een oplosing komen zodat de klant op een veilige manier gebruik kan maken van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha