Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-12-2013, 18:18 door Briolet

Door Anoniem: Het zou fijn zijn als banken je tenminste elementaire mogelijkheden bieden om je te beveiligen. Ik kan bellen in het buitenland uitzetten voor mijn telefoon, maar betalen in het buitenland niet (ja, in verweggistan staat het uit, maar niet in polen). Dat kun je niet generaliseren naar alle banken. b.v. zijn bij de ABN-Amro de buitenland betalingen standaard geblokkeerd. Aan zetten kan wel, maar dan met een vertraging van 2 uur. Ik moest vandaag toevalling een betaling naar België doen (dus geen verweggistan). Ik kies dan om buitenland betalingen voor één dag mogelijk te maken. Later op de dag moet je dan een tweede keer inloggen, en pas dan kun je de betaalopdracht uitvoeren. Een beetje omslagtig, maar dat is juist de bedoeling om misbruik lastiger te maken. Naar Polen overboeken, zoals met de malware uit dit topic was dus niet gelukt met deze aanvullende bescherming.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha