Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-12-2013, 13:17 door WhizzMan

Het lijkt me in deze aan de bank om te bepalen dat er van grove nalatigheid van jouw kant sprake is. Niet alleen dat, de bank kan niet van iedere klant verwachten dat hij/zij een ICT beveiligingsexpert is. Het is de taak en de verantwoordelijkheid van de bank om een produkt aan te bieden wat door de gemiddelde gebruiker veilig te gebruiken is en de gemiddelde gebruiker is iemand die niet veel verder komt dan updates van de fabrikant installeren en een virusscanner draaien. We weten allemaal dat virusscanners en updates van fabrikanten altijd reactief zijn en achter de feiten aanlopen als het om misbruik gaat. Eisen dat je altijd de laatste software draait is vaak niet eens mogelijk, aangezien fabrikanten apparaten die prima werken niet meer supporten en daardoor beveiligingslekken niet meer opgelost worden. meer dan 95% van de Androidtelefoons draait niet de allerlaatste versie van android en de laatste publieke versie is meen ik deze week ook weer gehacked, dus in de praktijk is dat hele platform alvast ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha