Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-12-2013, 12:39 door Anoniem

De Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) stelt dat het niet de insteek van de nieuwe veiligheidsregels is om de verantwoordelijkheid op de klant af te schuiven. Natuurlijk stellen ze dat. Maar of dat nog geloofwaardig gaat zijn over een jaar? Het is het wat mij betreft nu al niet meer, gezien de dienstverlening, mate van klant beschermen tegen neuzende overheden, algehele behandeling, en afhankelijkheid van belastinggeld daar bij het bankwezen. Om over hun eigen beloning voor "bewezen diensten" nog maar te zwijgen. Door Mysterio: Het lijkt mij logisch dat de verantwoordelijkheid voor een deel ook bij de klant ligt. Wat mij betreft maar heel beperkt. Onder meer omdat die computers uiterst complexe dingen zijn, voorzien van makkelijk en zelfs onzichtbaar misbruikbare software, en die verkocht zijn als "is makkelijk, geen training nodig!" Dat mag dan niet de banken hun schuld zijn, weten dat het zo werkt doen ze zeker. En wat wel hun schuld is, is mensen actief naar het "internetbankieren" en het "mobiele ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha