Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-12-2013, 15:39 door ben987

"Door Mysterio Ik zie echt niet in waarom dat de dienstverlener in het geval van een bank zou moeten opdraaien voor de schade die ontstaat door luie, naïeve, onachtzame en vaak nalatige klanten. De omaatjes die bij elke discussie weer aangedragen worden, worden regelmatig overvallen na het pinnen van enorme bedragen. Daar draait de bank ook niet voor op. Het is een risico wat genomen en gedragen wordt door de klant" het gaat voornamelijk over internetbankieren en niet over oma,s die overvallen worden (lekkere vergelijking zeg), internetbankieren is en blijft de verantwoordelijkheid van de bank ! de bank heeft te zorgen dat de transactie veilig verloopt en de bank heeft ook de plicht om het voor iedere rekeninghouder simpel en begrijpelijk te maken, de bank kan en mag niet verwachten dat iedereen hoge school in de "IT-kunde" heeft gedaan oid. en omdat er ook heel veel "domme" mensen zijn die gebruik maken van internetbankieren (en dat wist de bank allang toen ze dit systeem introduceerde), ligt de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha