Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-12-2013, 10:10 door willem1933

De voorstellen opgesteld door de NVB en de Consumentenbond getuigen niet van kennis van za- ken. Het is uitsluitend een slechte methode om de banken in te dekken. 100% Veiligheid kan nooit worden bereikt met de voorgestelde maatregelen. Kort na een uitzending van RADAR belde ik de ABNAMRO met het voorstel een drietraps authenticatie in te voeren, zoals ik dat op mijn Foruneobank in Belgie en op Dropbox gebruik. Eerst wordt er een login ingevoerd en dan wordt er in een nieuw venster een paswoord ingevoerd, waarop een derde venster verschijnt waar ik een code moet invoeren die op dat moment door de bank wordt gegenereerd en per directe SMS aan mijn mobiele telefoon wordt doorgegeven. Op dat moment had ik Bitdefender Internet Security op mijn computer en dat antivirus programma heeft een speciale volledig van de computer afgeschermde browser waar veilig internetbankieren mogelijk wordt. Het antwoord van de ABN op mijn eerste voorstel: "wat een lulkoek meneer, onze beveiliging voor internet bankieren is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha