Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-12-2013, 13:22 door Spiff has left the building

Door Anoniem, 01:23 uur: [...] Wat relevant is, om het dat maar verder uit te leggen, is dat als je harddisk het niet meer doet, zoek zelf de voorbeelden maar bij het merk, je je kan afvragen of het wel een goed idee is gebruik te maken van de (omruil)garantie. Nog meer uittekenend, je disk doet het niet meer, jij zendt hem op (bijv.) naar een/het beloofde land van herkomst, je krijgt er eventueel een nieuwe voor terug, wat gebeurt er dan met de info op je opgestuurde disk? Refurbished als nieuw op de markt,... ja ja, hoe zit dat eigenlijk? [...] Hopen dat de data op die Harddisk dan goed gewist zijn, want jij kan dat niet doen als die disk kapot is. Zeer goed punt. Een schijf die al niet deugt bij het in gebruik nemen, nog voordat je je persoonlijke data erop zet, die is veilig terug te sturen naar de leverancier. Maar treed een defect later op, nadat al persoonlijke data op een schijf gezet zijn, dan lijkt gebruik maken van garantie me per definitie niet meer veilig. Je hebt immers geen garantie dat data ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha