Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-12-2013, 16:33 door Spiff has left the building

Door student, 15:53 uur: Ik had een paar dagen geleden een paar films gehaald bij de media markt en toen kreeg ik als cadeau een gratis lot van de vriendenloterij. [...] Ik ging dus via internet de code activeren en vulde al mijn persoonlijke gegevens in. [...] Na een paar keer opnieuw opstarten werkte alles weer normaal en was er ook geen geld van mijn bankrekening weggehaald. Wanneer het een gratis lot betrof, neem ik aan dat je ook niet hebt moeten inloggen op je bankrekening? Toegang tot je bankrekening en misbruik daarvan lijkt dan niet bepaald aannemelijk. Voor de verschillende dingen die je beschrijft in je bericht zijn meerdere oorzaken te bedenken, zowel als gevolg van malware en volstrekt ongerelateerd aan malware. Op basis van wat je beschrijft is geen oorzaak vast te stellen. Zekerheidshalve kan het echter nooit kwaad nog eens een extra scan te doen, bijvoorbeeld met HitmanPro: http://www.surfright.nl/nl/HitmanPro (Overigens, het invullen van al je persoonlijke gegevens om iets gratis te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha