Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-12-2013, 14:27 door Briolet

Door sjonniev: De opslagdienst heeft uiteraard het recht om meteen na opzegging of niet verlengen de opslagruimte weer vrij te maken voor de volgende klant. Opslagruimte is in deze zin dus wel "tastbaar", het kan namelijk op. Dat zou je dus kunnen vergelijken met de huur van een opslagruimte voor meubels. Daar wordt je ook geacht om de ruimte 'leeg' op te leveren bij beëindigen van het huurcontract. Sterker: daar zal de verhuurder zelfs kosten berekenen als de boel niet leeg is. Ik heb dit een paar maand geleden aan de hand gehad bij het opheffen van een meubelopslag. Een deel heb ik er uit gehaald, de kringloop winkel heeft zijn deel eruit gehaald, weer een ander deel is naar de stort gegaan. De laatste grote stukken zijn door de opslag verhuurder afgevoerd tegen kosten. Wel is alles vóóraf besproken. De oorspronkelijke vraag vermeld niet of hij zijn data wel terug had gekregen als hij alsnog zijn opslagkosten zou betalen tot het moment van ophalen van de data. Op zich vind ik het vreemd dat de klant ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha