Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-12-2013, 09:28 door Anoniem

Volgens mij kom je tegenwoordig nauwelijks meer om internetbankieren heen. Welk alternatief ziet deze expert ? Overigens vind ik het volstrekt normaal dat een deel van de verantwoordelijkheid bij mijzelf ligt. Alsof de bank per definitie op moet draaien voor activiteiten van criminelen. Maarja, in deze samenleving ontkennen vele iedere eigen verantwoordelijkheid. Overigens blijft vooralsnog 1 vraag bij mij onbeantwoord, en niemand lijkt oog te hebben voor deze *zeer* essentiele vraag : - Indien bij fraude de bank de consument verwijt dat deze nalatig is geweest moet de bank dan wel/niet aantonen dat er een relatie bestaat tussen de fraude en de nalatigheid ? Met andere woorden; kan de bank een slachtoffer van skimming weigeren schadeloos te stellen, omdat zijn antivirus niet up to date is - ook al bestaat er geen relatie tussen deze zaken ? -

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha