Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-12-2013, 11:04 door Anoniem

Door Anoniem: De mobiele app van ING is gekoppeld aan jouw telefoon. Een misbruiker van jouw code zal ook jouw telefoon moeten gebruiken (een andere/nieuwe telefoon of tablet toevoegen vereist een aantal stappen waaronder het ontvangen van een SMS TAN code en het inloggen op de website). Daarnaast zijn de transacties van de mobiele app beperkt en kan je zelf aangeven wat de daglimiet is voor het gebruik van de mobiele app. Bij het gebruik van de ING APP op een tablet heb je (na eenmalige TAN voor installatie) alleen nog maar één pincode nodig voor zowel het aanmelden als het betalen! Ik krijg nooit een vraag naar een TAN code als ik via die APP op mijn tablet betaal en ik kan tot 2000 EUR per dag overschrijven via die APP... Dus gewoon schandalig. Het is dat ik mijn eigen tablet ge-encrypt heb en met een wachtwoord voorzien heb, plus op de APP zelf nog een extra wachtwoord protectie heb gezet, anders zou ik het nooit gebruiken...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha