Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-01-2014, 14:52 door Anoniem

Ik ben klant bij de Abn Amro bank en daar ben ik zeer tevreden over! Een paar maanden geleden werd ik gebeld door een bankmedewerker dat er problemen waren met mijn bankpas en dat klopte ook wel. Vervolgens ben ik er heel dom ingetuind en heb zonder nadenken een paar codes afgegeven om mijn bankpas weer te activeren... Achteraf gezien heel dom, maar het verhaal was zo goed en deze dame had allerlei informatie over mij dat ik er van overtuigd was dat ik echt met iemand van de bank sprak. Dat bleek dus niet zo te zijn, dat bleek enkele minuten later toen de échte Abn Amro bank mij belde! Er werd mij gevraagd of het echt de bedoeling was om 700 euro over te maken naar een voor mij onbekende rekening of dat ik net al gebeld was door iemand die zich voordeed als een Abn amro medewerker. Het bleek dus phishing te zijn! Ze hebben toen de betaling geannuleerd en een nieuwe bankpas voor mij geregeld en dat was het dan. Het verbaasd mij nu wel dat de banken ineens met nieuwe regels voor de klanten komen, terwijl ze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha