Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-01-2014, 23:34 door Ivanhoe

Hieronder de post van MrFridey: http://www.dslreports.com/forum/r28656191-Windows-XP-Pro-SP3-fresh-install-won-t-update~start=90 Had geen verse XP Pro SP3 installatie. Heb eerst Internet Explorer 8 gedeinstalleerd. Daarna met alle .NET Framework verwijderd met de .NET Framework Cleanup Tool. http://blog.pcwebplus.nl/tag/net-framework-cleanup-tool/ Steeds gelijk opnieuw opgestart wanneer aangeraden. Toen het 'recept' van MrFridey gevolgd. Na installeren van .NET Framework 3.5 Service Pack 1 (full package) (KB951847) gelijk ook KB959209 geinstalleerd. http://www.tacktech.com/news.cfm?nid=26216 Ook nu steeds gelijk opnieuw opgestart wanneer aangeraden. Vervolgens XP geupdate met WSUS Offline Update. http://download.wsusoffline.net/ Eerst de updates binnenhalen met UpdateGenerator.exe. Daarna alle netwerkverbindingen verbroken. Tot slot de gedownloade updates geinstalleerd met UpdateInstaller.exe. Tussentijds, wanneer gevraagd, het systeem opnieuw opgestart en UpdateInstaller.exe weer gestart totdat aangegeven ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha