Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-01-2014, 15:50 door Anoniem

Het is natuurlijk goed het veiligheidsbewustzijn van de consument op te krikken maar zouden de banken niet eerst aan hun eigen veiligheidsbewustzijn en verantwoordelijkheid werken? Het is tot nu toe dramatisch gesteld met de meeste interntebankier sites en apps. Recent voorbeeld van gisteren, jammer dat er geen nederlandse banken getest zijn: https://www.security.nl/posting/374676/Veel+lekken+in+mobiel+bankieren+apps+buitenlandse+banken Heb zelf bij een bank gewerkt en het is van wat ik heb gezien nog slechter geregeld dan een gemiddelde webshop. Ook al geven ze er erg veel geld aan uit, door het conservatieve gedrag en vooral de enorm trage doorlooptijd en politieke spelletjes voor patches creeren ze een enorm risico. Als de banken eerst hun sites en apps eens laten auditen door een onafhankelijke organisatie en nog veel belangrijker hier ook adequate maatregelen uit nemen; dan kunnen we het nog wel eens verder hebben over de verantwoordelijkheid voor de consument. Is het misschien een idee om ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha