Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-01-2014, 22:24 door Anoniem

Ik ben het met eerdere mensen eens die stellen dat je weliswaar wel wat verantwoordelijkheden bij de klant kunt neerleggen (een redelijk veilige setup), maar dat je helaas als klant niet deze eisen bij de bank kunt stellen. Dat is een slechte zaak. De bank vertelt mij wat ik allemaal wel en niet moet doen uit naam van de veiligheid, maar zelf nemen ze vele beslissingen waarbij kosten of gebruiksgemak voor zijn gegaan op veiligheid, en dan heb je als klant geen andere opt-out dan je hele rekening opzeggen. Voor dat de bank mij eisen stelt aan mijn systeem alvorens ik mag rekenen op vergoeding bij veiligheidsproblemen, vind ik dat de bank in moet gaan op mijn eisen (die ik al veel eerder gesteld hebt) mbt het kunnen configureren van instellingen van mijn rekening die met de veiligheid te maken hebben, en het kunnen weigeren van nieuwerwetse mogelijkheden die de boel onveiliger maken en waar ik helemaal niet om gevraagd heb.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha