Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-01-2014, 23:15 door Anoniem

Bericht op www.digid.nl "DigiD's geblokkeerd De getroffen burgers zijn door Logius geïnformeerd over het blokkeren van hun DigiD. Zij kunnen een nieuwe DigiD aanvragen en altijd contact opnemen met de DigiD helpdesk voor vragen. De helpdesk DigiD werkt volgens vaste protocollen en pakt meldingen over misbruik van DigiD serieus op. Logius heeft in onderzoek of dat in dit geval ook is gebeurd. Logius doet bij misbruik van DigiD altijd aangifte bij de politie" Beste Minister Plasterk : de opdracht aan Logius kan beter worden: zorg er voor dat de burgers nooit meer worden getroffen door dergelijke incidenten. Uit het bovenstaande bericht lijkt er gewoon sprake van fraude te zijn? dus intern niet voldoende geborgd en dan lijkt het mij toch verstandiger te zijn om een derde partij in te schakelen en niet de slager die zijn eigen vlees gaat keuren.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha