Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-01-2014, 14:20 door Anoniem

Door DeliciouslyImperfect: Ik begrijp niet waar we nou feitelijk voor gecompenseerd moeten worden. Als er een urenlange stroomstoring is, dan kan het eten in de koelkast en vriezer bederven. Daarnaast zullen bedrijven / zzp-er (deels) niet kunnen werken, wat ook een kostenpost geeft. Als ik niet kan internetbankieren, moet ik m'n rekeningen een paar uur of een dag later betalen. Waar zitten de te compenseren kosten in? Je betaalt iedere maand een bepaald bedrag aan vastrecht voor de levering van energie. Dat is onafhankelijk van de energie die je gebruikt. Als de levering is gestagneerd, heeft de leverancier dus een tijd niet gedaan waar je dat vastrecht voor betaald. Dat moeten ze dus teruggeven. Dat bedrag is dan meestal wel fors hoger dan het procentuele deel van de maand. Maar dat zie je in andere situaties ook. Bij providers in ze zakelijke maand krijg je vaak ook 1/30 van het maandbedrag retour per uur dat de verbinding niet beschikbaar was. Verplichte restitutie is vaak gewoon een manier om ervoor ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha