Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-01-2014, 14:59 door Anoniem

Ik vind wel dat er door sommigen wel erg 'spastisch' wordt gedaan over het leggen van verantwoordelijkheid bij klanten. Ook 'vroeger' werd er al op gewezen dat je je boekje met overschrijfformulieren niet overal moest laten slingeren. En ook met betaalkaarten werd gesteld dat je moest oppassen dat ze niet gestolen werden en als dat gebeurde, dat je meteen de bank moest waarschuwen. Vergelijkbare maatregelen en dus wat mij betreft ook vergelijkbare verantwoordelijkheden met nu. Natuurlijk gaat de techniek snel en hebben velen in deze maatschappij moeite om dit bij te houden, en dus ook meer moeite dan anderen met het zorgen voor een veilige computer/device waarop men internetbankiert. Dat ontslaat je echter niet van de verantwoordelijkheid om dat wel na te streven! Dus om hulp in te roepen of door een cursus te volgen, en door afdoende maatregelen op je computer/device te treffen. Daarentegen ligt er natuurlijk ook bij de banken een verantwoordelijkheid om mensen daarbij te helpen. En natuurlijk ook voor ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha